MARE

MARE

Editorial:
EMPURIES
Año de edición:
Materia
Manualidades
ISBN:
979-13-87736-29-3
Páginas:
272
Encuadernación:
Rústica
Disponibilidad:
Disponibilidad inmediata
Colección:
NARRATIVA

Descuento:

-5%

Antes:

18,90 €

Despues:

17,96 €
Comprar

El fràgil joc d’equilibris familiars i el pes que passa de mares a fillesSense fer soroll, Piedad ha estat el pilar de la família durant anys: cuina, renta, organitza,  consola, preveu, manté la casa. Un dia té un accident i els fills descobreixen que no només la mare s’ha fet mal, sinó que ha trontollat tot l’equilibri familiar. Lorena, la filla, s’escarrassa fent menús al bar del poble; Roberto treballa en una oficina bancària que va endeutar els seus amics i coneguts, i Àlex, un picapedrer que té mandra de créixer, s’ha instal·lat còmodament amb un plat a la taula familiar. Quan la mare deixa de sostenir-ho tot, surten a la llum les dependències, els silencis i les renúncies que havien fet possible l’aparent normalitat.
Amb humor, tendresa i un sentit de la realitat que colpeix, La mare retrata el fràgil joc d’equilibris familiars i el pes que passa de mares a filles.
Després de l’excel·lent acollida de Casada i callada, Emma Zafón torna amb una novel·la que aprofundeix en els vincles familiars i en allò que es transmet en silenci de generació en generació.

Otros libros del autor

  • CASADA I CALLADA
    -5%
    Titulo del libro
    CASADA I CALLADA
    ZAFÓN EMMA
    Una educació sentimental que és també una denúncia del masclisme.«Alhora tendra, divertida, crua i autèntica. Trista...
    Disponible en 1 semana

    10,95 €10,40 €