DEU CONILLETS

DEU CONILLETS

Editorial:
KALANDRAKA EDITORA
Año de edición:
ISBN:
978-84-10387-08-9
Páginas:
32
Encuadernación:
Cartoné
Disponibilidad:

Descuento:

-5%

Antes:

15,00 €

Despues:

14,25 €

Un àlbum inèdit en el nostre país per aprendre a comptar amb la màgia i l’humor de l’extraordinari Maurice Sendak.
El mag Mino agita la vareta i zas!, treu un conill del barret. Després, dos, tres, quatre..., i així fins a deu. Que difícil és controlar a tants orelluts que salten i s’amaguen pertot arreu! Fins que el mag agita de nou la vareta i... ale hop!, un a un, els conills van desapareixent com per art de màgia.
Continua el llegat de Maurice Sendak amb aquest divertit i desbaratat àlbum que es publica 12 anys després de la seva mort. El seu protagonista és un altre nen alter ego de Sendak, com en Max (“Allà on viuen els monstres”), en Quel (“A la cuina, de nit”) o en Jan (“Un és en Jan”), que ens ensenya a comptar cap endavant i cap endarrere amb humor i originalitat a través de deu conillets rebels que apareixen i desapareixen màgicament.
Les múltiples expressions d’en Mino i l’habilitat de Sendak per capturar tota mena d’emocions atrapen als lectors i lectores, atrets no només per la creixent marea de conillets peluts, sinó també per la satisfacció del protagonista en veure’ls aparèixer i desaparèixer davant d’algun obstacle i frustració.
Un tresor descobert de nou d’un estimat mag dels llibres infantils.

Otros libros del autor

  • DIEZ CONEJITOS
    -5%
    Titulo del libro
    DIEZ CONEJITOS
    SENDAK, MAURICE
    Un álbum inédito en nuestro país para aprender a contar con la magia y el humor del extraordinario Maurice Sendak. M...

    15,00 €14,25 €

  • TÍROLI PÍROLI POP! O LA VIDA HA DE SER MÉS QUE AIXÒ
    -5%
    Titulo del libro
    TÍROLI PÍROLI POP! O LA VIDA HA DE SER MÉS QUE AIXÒ
    SENDAK, MAURICE
    ?Tíroli píroli pop!? explica les peripècies de la gosseta Jennie, que tenia tot allò que podia desitjar una mascota ...

    12,00 €11,40 €

  • BOMBI-DANDI
    -5%
    Titulo del libro
    BOMBI-DANDI
    SENDAK, MAURICE
    Quan va fer l?any, en Bombi-Dandi no va tenir festa: els pares ho trobaven una cosa molesta. I els dos, els tres i e...

    16,00 €15,20 €

  • ALLÀ FORA
    -5%
    Titulo del libro
    ALLÀ FORA
    SENDAK, MAURICE
    ?Allà fora? és el tercer títol de la trilogia de contes onírics i sobre els sentiments de la que formen part ?Allà o...

    16,00 €15,20 €

  • CHANCHO-PANCHO
    -5%
    Titulo del libro
    CHANCHO-PANCHO
    SENDAK, MAURICE
    Desde la publicación de ?Al otro lado? en 1981, Maurice Sendak no creó ningún otro libro enteramente propio hasta 20...

    16,00 €15,20 €